Miércoles, 19 de Junio de 2019

Usuario registrado

Webs de nuestros Asociados

Empresariales

Corporación de Derecho Público que persigue dos finalidades principales, la representación y defensa de los intereses económicos generales , y por otro, la prestación de servicios a las empresas de su demarcación.

Información Legal

DIARIO OFICIAL DE GALICIA (DOGA)

CONCELLO DE TUI

INSTITUTO GALLEGO DE PROMOCIÓN ECONÓMICA (IGAPE)

O Igape é a Axencia de desenvolvemento rexional de Galicia. Entre os seus están os de fomentar a creación de novas empresas, promover a mellora da produtividade e competitividade das sociedades xa asentadas na Comunidade Autónoma Galega, etc.

A Xunta aparece definida no Estatuto de Autonomía, aprobado en 1981, como órgano colexiado do Goberno de Galicia.

É ó órgano da Administración da Comunidade Autónoma de Galicia ao que lle corresponde o exercicio das competencias e funcións nos ámbitos da investigación, desenvolvemento e innovación, industria, seguridade industrial,etc...

El Plan Avanza, aprobado por el Consejo de Ministros del 4 de noviembre de 2005, se enmarca en los ejes estratégicos del Programa Nacional de Reformas diseñado por el Gobierno para cumplir con la Estrategia de Lisboa del año 2000.

Registro de Asociaciones Nº 36/897
Sede Social: Parque Empresarial de Areas, 5 y 6. Anta 36711 Tui (Pontevedra), España
Télefono: 986 60 19 78 E-Mail: info@asociacionareas.com